Är horsez från pippa funnell?

Aliina

Trådstartare
Alltså jag har köpt spelet horsez, men när jag ska starta det så står det sätt i orginalskivan, men jag har ju prövat alla 3 skivor jag fick med!! det funkar ju ändå inte? Är horsez bara ett expansion pack till pippa funnell eller?? Behöver svar! känns lite onödigt att ha lagt ner pengar på horsez om det inte är ett orginalspel...förvirrad :'(
 
Sv: Är horsez från pippa funnell?

Det brukar det kunna stå så om spelet inte lyckas identifiera att det är en "riktig" skiva i eller om det är ett piratkopierat spel.
 
Sv: Är horsez från pippa funnell?

Pippa Funnell 3: The Golden Stirrups Challenge och Horsez är mer eller mindre exakt samma spel.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 122
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 368
Senast: Calmiche
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp