äR hon sjuk?

annie_cool

Trådstartare
Hej Min katt har bett sig konstigt ett bra tag nu hon kan gå en bit sen så sätter hon sig ner sen tar hon ett steg till det är som hon har ont är mager hon är avmaskad Mamma ska ta henne till veterinären men vad tror ni? har hon ont eller är hon stressad av att Sin vän har gått bort?

Vill inte ta bort henne om hon är dålig om hon har ont men som sagt får se vad vet säger omd et.

Omöjligt att säga vad det kan vara men många typer av smärta går ju att behandla på olika sätt så förhoppningsvis behöver du ju inte ta bort henne även om något är fel.

Hej Min katt har bett sig konstigt ett bra tag nu hon kan gå en bit sen så sätter hon sig ner sen tar hon ett steg till det är som hon har ont är mager hon är avmaskad Mamma ska ta henne till veterinären men vad tror ni? har hon ont eller är hon stressad av att Sin vän har gått bort?

Vill inte ta bort henne om hon är dålig om hon har ont men som sagt får se vad vet säger omd et.
Jag tycker det är jättebra att ni tar henne till veterinär om hon inte verkar må bra. Jag håller tummarna att det inte är något allvarligt utan går att behandla. :heart

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 394
Senast: monster1
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 066
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama