Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<snip> ..tror du att man kan påverka sin lycka själv?
ja, i stort sett ja. Sen tror jag att man får ha rimliga förväntningar på lycka. Även om man är lycklig innebär det(för mig) att det finns dagar då livet suger ändå. Men det innebär inte att jag är olycklig.
Absolut!
Jag ar lycklig. Sa dar himlastormande lycklig kan man inte vara hela tiden, da skulle ju det vara normen och inte ett lycko rus, men jag ar "vardags lycklig" med ett lyckorus da och da.Jag kommer ofta pa mig sjalv med att ga omkring med ett leende pa lapparna, eller att jag sitter och kor bil med sagda leende. Jag ser fram emot nasta dag med forvantan aven nar inget sarskilt ar planerat.
Kanner jag mig deppig funderar jag over vad jag kan gjora for att forandra det, och nar jag mar som bast jobbar jag pa att fortsatta sa.
...om du är det , hur håller du dig lycklig , och om du inte är det , kan du själv se till att du blir lycklig eller har du fastnat i det bedrövliga ? ..tror du att man kan påverka sin lycka själv?
...om du är det , hur håller du dig lycklig , och om du inte är det , kan du själv se till att du blir lycklig eller har du fastnat i det bedrövliga ? ..tror du att man kan påverka sin lycka själv?
Ja, jag är lycklig. Skalan mellan ändlös olycka och nirvanaliknande lycka är väldigt bred, och jag uppehåller mig genomgående mycket närmare den ljusa änden än den mörka även om det förstås finns svackor. En underbar familj, tak över huvudet, mat på bordet, lyxen att kunna berika fritiden med många hobbies inklusive egna hästar och lyxen att ha ett intressant yrkesliv. Och jag är, såvitt jag vet för stunden, i allt väsentligt frisk....om du är det , hur håller du dig lycklig , och om du inte är det , kan du själv se till att du blir lycklig eller har du fastnat i det bedrövliga ? ..tror du att man kan påverka sin lycka själv?