JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är detta bettet tillåtet??
Sv: Är detta bettet tillåtet??
Bilder på alla tillåtna bett finns i TR
Skola & Jobb
Är ofta ute som funktionär och skriver samt har en del papper att hålla lättillgängliga. I Skåne, det blåser... Sällan/aldrig finns bord...
Utrustning
Undrar vad nypriset på ett Mylers Toklat-bett är?! Någon som vet?
Bettet jag pratar om är detta:
Dressyr
Hej!
Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor...
2
Hästvård
Jag postar några bilder så får någon vänlig själ gärna namnge :D Skämt o sido, det är ofta väldigt svårt att prata insektsskydd härinne...
2
Kloskada
Hundhälsa Bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite. Jag var med om liknande på min förra tik, folk tyckte att jag överdrev som...
Red_Chili
Idag kl 07:47
Svar: 7
Visningar: 233
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Usch med sådan rädsla. När jag hade häst och hon blev dålig och behövde sprutor varje dag för andra gången och då båda gångerna handlade...
Lillefrun
Idag kl 07:47
Svar: 1 068
Visningar: 61 776
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag var tvungen att gå in på deras sajt och titta. "Our boys ... provide the distinct English Labrador Retriever look" O_o
Capybara
Idag kl 07:07
Svar: 1 788
Visningar: 173 751
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Åh jag känner igen det där med kroppen så väl. Satt på senaste träningen och skulle rida bakdelsvändningar till höger. Och Sten påminner...
Linda_A
4 minuter sedan
Svar: 1 081
Visningar: 85 772
Grenar
Färgtråd III
Avel Såg ett klipp på Facebook på en häst som väl måste vara skäck? Kan det verkligen bli så att svansen är vit utan att det är vitt runt...
Rosett
10 minuter sedan
Svar: 645
Visningar: 75 822
Avel
Ridbyxor
Utrustning Jag ska hämta ut ett paket i eftermiddag med två par jag köpte på PS superrrea, ett par tights och ett par ridbyxor. Jag har bott i mina...
skiesabove
29 minuter sedan