Är det nån som är med mig? Gå ner 5 kg (eller annat?) innan jul? PEPP PEPP

dumle_gumman

Trådstartare
Jag är ingen överviktig qvinna. Har dock, vad jag anser, några bonus-kilon till följd av att jag ääälskar sötsaker. Sedan jag passerade 20-25 års åldern märker jag DIREKT samband mellan det jag stoppar i munnen och hur tajt byxlinningen sitter!! När man var yngre kunde man äta vad som helst...

Jag är smått coca-cola beroende... sötsaker överlag gillar jag att stoppa i mig. Men det håller inte längre!! Jag inser ju det... De senaste åren har jag gått upp 5 kg... och fortsätter att öka eftersom jag äter mer än vad kroppen uppenbarligen gör av med. Men FANKEN att det ska vara så svårt att motivera sig själv. Det är ju ändå bara 5 kg det handlar om, och det är enklare att ta hand om det nu än att ta det senare. Hade varit lättare om några bukare ville join´a? Vi kan pusha varandra! DEADLINE 24 DEC 2014. Tills dess ska jag nå min målvikt! Går ju även bra att sätta en delmål-vikt till det datumet. VILKA ÄR PÅ????!

Vad är er (del)målvikt?

Mitt mål: Gå ner 5 kg

Ålder: 28
Längd: 162 cm
Vikt: 64,5 kg

KOM IGEN KOM IGEN, VI BEHÖVER VARANDRA HÄR!!

Jag är ingen överviktig qvinna. Har dock, vad jag anser, några bonus-kilon till följd av att jag ääälskar sötsaker. Sedan jag passerade 20-25 års åldern märker jag DIREKT samband mellan det jag stoppar i munnen och hur tajt byxlinningen sitter!! När man var yngre kunde man äta vad som helst...

Jag är smått coca-cola beroende... sötsaker överlag gillar jag att stoppa i mig. Men det håller inte längre!! Jag inser ju det... De senaste åren har jag gått upp 5 kg... och fortsätter att öka eftersom jag äter mer än vad kroppen uppenbarligen gör av med. Men FANKEN att det ska vara så svårt att motivera sig själv. Det är ju ändå bara 5 kg det handlar om, och det är enklare att ta hand om det nu än att ta det senare. Hade varit lättare om några bukare ville join´a? Vi kan pusha varandra! DEADLINE 24 DEC 2014. Tills dess ska jag nå min målvikt! Går ju även bra att sätta en delmål-vikt till det datumet. VILKA ÄR PÅ????!

Vad är er (del)målvikt?

Me, me, me! Tänkte just leta efter/alt. starta något liknande så det här var ju perfekt! :) Är dock lite orolig för om jag verkligen kommer ha disciplinen att göra något åt saken - har lixom tänkt det lääänge nu.. :angel: Men det här borde definitivt ge mig lite extra push och pepp!

Alltid legat på en stadig vikt innan så detta är första gången i mitt liv jag egentligen gått upp och behöver gå ner.. Blev djupt deprimerad och sjukskriven för ett år sedan och det har resulterat i ungefär 18 kg plus som jag gärna varit utan! Mår mycket bättre nu så borde ju vara det ultimata att ta tag i det, men nu har jag blivit så van att vara förslappad och att stoppa i mig allt möjligt när helst jag vill..

Mår inte alls bra i kroppen jag har nu!

Ålder: 27
Längd: 177 cm
Vikt: 83 kg

Vill gå ner till 65 minst, gärna 63 dock. Där emellan trivs jag som bäst. Känns dock omöjligt, även fast jag vet att det inte är det. Begränsar ju bara mig själv, men gör det rätt bra så ;)

Kan ju såklart inte gå ner 18 kg fram till jul haha, men minst 5 borde jag väl iaf klara!

Jag säger som Gnist, hoppa in i vikttråden som redan finns! Jag vill jättegärna gå ner 5 kilo till jul men håller mig helst till en tråd.

Vad är er (del)målvikt?

Ville bara säga att jag inte klarade mitt mål till julafton 2014! Var uppe på 64,9 kg OCH VÄNDE... Nu är jag nere på 56,5 kg. Är grymt stolt!! Mitt slutgiltiga mål är 54kg. Snart i mål ☺☺☺

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Löpcykel

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka