Är det någon här som vet

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 692
C

clownen

Ville kolla med er här, om det är någon som vet vem som tillhandahåller sperman e. segerhingsten i dressyr ( KWPN ) Anjou e. Rousseau - Flemmingh - Amour?

Jag har letat som en galning efter vilken station han skall stå på i Holland, men inte hittat.

Nå´vet ni? :confused:

Kan även passa på att fråga om någon här betäckt med Blue Hors Zack, tidigare kallad Zagreb innan exporten från Holland?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Är det någon här som vet

Mitt förslag är att du mailar KWPN, de har alltid varit dösnabba med svar !

Mitt förslag är att du mailar KWPN, de har alltid varit dösnabba med svar !
Mmm, jag kommer att göra det om ingen här vet. Men Buke brukar gå snabbare är KWPN, trots att dem är vansinnigt snabba...

Du menar Ajong?
Han ägs av trion Nico Witte, Tamerus Beheer och Reesink Horses, kanske hittar du honom då? Reesink har ju stor hingststation?

Du menar Ajong?
Han ägs av trion Nico Witte, Tamerus Beheer och Reesink Horses, kanske hittar du honom då? Reesink har ju stor hingststation?
Ja honom menar jag. ;)

Jag hittade inte honom på Reesinks hingstlista så jag funderade på om han stod någon annanstans :confused:

Han finns inte med över KWPNs godkända hingstar så ev. kan detta bero på att han inte gjort sitt 70-dagars bruksprov än och då får de inte gå i avel.

Han finns inte med över KWPNs godkända hingstar så ev. kan detta bero på att han inte gjort sitt 70-dagars bruksprov än och då får de inte gå i avel.
Tack! Du har helt rätt! Det är jag som är född i farstun :angel: ;)

Liknande trådar

Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 589
C
Avel Är det någon som sett Blue Hors Zack ( fd. Zagreb i KWPN) i verkligheten? Han var med i premieringen i Herning nu i år. Jag tänkte att...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: clownen
·
Avel Hingstkårningen i KWPN resulterade i dressyr Champion Zagreb (Rousseau - Jazz - Belisar) Ferosonen Rosseau har gått till ägarna i...
2
Svar
28
· Visningar
1 856
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka