Är den försvunna hunden hittad?

KungTulle

Trådstartare
Tråden om pinchern som blev skrämd av fyrverkerier verkar vara borta? Är hunden hittad undrar jag?

/KT

Sv: Är den försvunna hunden hittad?

Du hittar den tråden på sidan 2. ;) Den heter "AKUT! Försvunnen i Getinge."

Men men? Jag letade ju runt som en idiot på de 4 första sidorna???

Kolla in forumsidioten:

idiot%20test.gif

devilhead-idiot.jpg

( Jag sitter här och skäms...)

/KT

Vad gullig du är!:D

Nej tyvärr så är inte tösa biten hittad..

Känns ganska hopplöst just nu faktiskt..
Blodhundarna borde ju ha hittat resterna efter henne om hon nu blivit uppäten av något vilt djur, och om någon stulit henne, borde ju någon i omgivningen ha reagerat vid detta laget..
Hon är en lite knepig vovve, tycker inte om alla och ibland lite reserverad av sig..
Hoppas hon lägger till med sin dåliga sida och börjar göra inne och yla i fönstrena så kanske hon inte är så rolig längre. :devil:
Skämt åsido, vi vill ha tillbaka vår strumpa!
(Ja strumpa, det har hon blivit kallas av mig bara för hon har förkärlek att tugga sönder tåpartiet på mina jobb strumpor.. *urk*)
Min Pälskling. .. :love::cry:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 068
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
571
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka