AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Nu vet jag varför det inte funkade, jag surfade i Mozilla och uppenbarligen funkar det inte där.
Bytte till I.Explorer (har bägge på datorn) och se nu går det utmärkt :D Fast nu finns det ju inget att se :( :p

Va skönt de är att se att man inte är ensam om att ha en häst som inte uppför sig perfrekt i haltern. :smirk:

Ja, visst var det? :D

Och sen i Am 2 YO Stallions så kom de jag tyckte var snyggast (hade iofs mkt att göra med färgen, en palomino och en buckskin) 1 och 4! :)

*knapplån*

ÅH!!! Det här var ju jätteintressant att titta på! Och dessa vackra hästar!
Det är väl Amateur Hunt Seat Equitation nu?!?

*lånar knapp*

Någon mer än jag som satt hemma och såg hoppningen också :angel: ? De såg ju verkligen ut som "riktiga" hopphästar, tycker det var väldigt intressant att se.

Jag tyckte det var väldigt kul att se, eftersom de enda westernhästar jag sett hoppa på tävling har snubblat över hindrena... :D

Kommer det nåt mer nu efter hoppningen, eller kan man gå och lägga sig? .. :D

Ingen aning. Det blev blått för mig + att kroppen ville sova, så jag stängde av. :D

I dag ska jag visa cutting för pojkvännen! :D :banana:

Ser du någon cutting? För mig är det helt svart :(

Jag glömde av det sen o nu när jag kom på det är det svart... :(
Har ni kunnat se nåt alls idag?

Näe :( . Jag har kollat med jämna mellanrum, men det har varit svart varje gång :mad:

Nu gick camen igång!

men jag vete 17 vad dom håller på med... rider runt bland kor, ser ut som dom sätter hjorden... Cuttingen var väl i eftermiddags (vår tid)???

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka