Aptus Relax

Pilot

Trådstartare
Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?

Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?
Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.

Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.
Tack för svar, det är i samråd med veterinär som det testats.
Däremot har jag inte märkt någon effekt alls av det tyvärr.

Liknande trådar

Hundträning Snart nyår och behöver förbereda min numera fyrverkerirädda hund. Är det någon här som testat Thundershirt? Hade det någon effekt?
Svar
5
· Visningar
387
Senast: igbest
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av det? Har en gammal hund som tycker att det är så hemskt att skrapa tänderna rena från tandsten så...
2
Svar
21
· Visningar
1 485
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Har 2 hundar med dåliga tänder, de är 14 och 11 år. Vi fixade tänderna i feb i år och de är redan lika mycket tandsten igen och några...
2
Svar
27
· Visningar
1 957
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar