JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Apple's Vilda prisades på exmoorernas riks
Moderator
Hästnyheter
Årets Ponny har korats i Vetlanda. Titeln gick till Apple's Vilda. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
På Föreningen Nordsvenska Hästens riksutställning blev Zultan årets stora vinnare. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Salix Dark Sugar blev Supreme Champion på Svenska Dartmoorsällskapets riksutställning. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det 2-åriga angloarabstoet Terriffic Aqua har inlett sin karriär strålande. I somras blev hon BIS vid specialrasernas riksutställning i...
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle Jag tror inte Trump är så pigg på ett fullskaligt krig mot Iran eller andra länder, det är inte inom hans område, ekonomiska...
vilde
6 minuter sedan
Svar: 586
Visningar: 23 787
Allmänt
Sommartid
Samhälle Jag är i grunden som du, men mina funktionsnedsättningar och hjärnans trötthet med intryck och allt har gjort att jag är som piggast när...
Enya
20 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Har jobbat, hemma, kände mig faktiskt pigg i dag, mycket energi! Svårt att komma upp dock, men till slut så och kunde börja jobba med 5...
Enya
33 minuter sedan
Svar: 1 240
Visningar: 40 640
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund När jag läser här känner jag att jag har ett gott liv, möter vi skällande hundar, fäller Gissa upp radiobilsvansen o vänder huvudet...
dobbis
8 minuter sedan
Svar: 991
Visningar: 55 688
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag var och hälsade på ”mitt” gäng igår. 6 veckor gamla nu 😍
Sist jag hämtade valp hos min uppfödare hade jag första tjing, denna...
AraSlei
9 minuter sedan
Svar: 708
Visningar: 48 261
Hund
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Även vi hade en helt galen dag i Sundsvall i lördags :love1::love1:
Började med att jag visade min egen uppfödning i juniorklass hanar...
Zoya
18 minuter sedan
Svar: 670
Visningar: 64 242
Hund