App till matinköp

the_connemara

Trådstartare
Vad använder ni? Vad är bra/dåligt?

Gillade vårt lokala coops app men.handlar numera typ bara på Ica o hemköp. Gillar inte alls deras appar, icas är seg och har massa buggar.

Hade gärna velat enkelt lägga in butikens erbjudanden ju :(

ColorNote. Anteckningsapp där man kan välja antingen vanligt linjerat "papper" eller lista. Listan går lätt att flytta om i efter man lagt in sina varor och när den är sparad och man handlar kan man stryka efter hand so man plockat på sig sina artiklar.

ColorNote. Anteckningsapp där man kan välja antingen vanligt linjerat "papper" eller lista. Listan går lätt att flytta om i efter man lagt in sina varor och när den är sparad och man handlar kan man stryka efter hand so man plockat på sig sina artiklar.

Den använder jag redan, bästa som finns!!! Så den är plan B :p Saknar coops app o den funkar ju såklart även för andra affärer men inte om man vill ha respektive affärs erbjudanden :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 626
Senast: Farao
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka