Apoteket,nappflaskor och flaskborstar ?!!

Mynta2

Trådstartare
Häromdagen begav jag mig till stora staden..och därmed apoteket. Där skulle jag inhandla en flaskborste för nappflaskor. Frågade en ur peronalen om vart dom fanns och fick höra: Nej, sånt har vi inte. Vi kör ju mycket med engångsgrejjor. Jamen sa jag, en nappflaska har man väl mer än en gång ? Säljer ni nappflaskor så borde ni väl sälja något man kan rengöra dom med eller hur ? Nej sa han, du får nog gå till en STÄDFIRMA ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är apoteket såhär dum i huvet att dom inte förstår ett samband mellan: nappflaska = rengöring ???:confused::confused:

Sv: Apoteket,nappflaskor och flaskborstar ?!!

Ja, jag fick gå till en lekaffär. Men borde inte apoteket ha delar...Nappflaska = något man kan rengöra den med. Ska man sälja en del men inte den andra ?

Jag har även köpt borstar på en mataffär..men dom är ju urkassa. När jag köpte en borste i lekaffären jag sa...så ÄNTELIGEN...en borste som är anpassad för flaskor. Dvs, det är små tussar eller vad man nu kallar dom längst ut på borsten...som TAR all skit i botten. Det gör inte de andra för borsten bara böjjer sig.

Senast ändrad:

Nej inte dom jag köper på ICA :)

Det är Bambinos, dom är kraftiga med sådana små "tussar" längst ut ..

Jag vet inte hur apoteket resonerar, men affärer som säljer diskmaskiner säljer ju inte diskmedel så ofta ( om det är jämförbart ? ).
Flaskborsten är ju inte en del av nappflaskan på så vis att flaskan inte fungerar utan borsten.

Och jag tycker Ikeas små med sugproppar är alldeles förträffliga. Testat dem?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar
  • Freestyle och htm

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka