S

skjootan

Min häst älskar frukt spec apelsiner, men hur ofta kan jag ge honom?
Han äter nästan all frukt jag provat å de kan väl inte vara skadligt? Bannan äpple morötter päron.

mvh anna
 
Frukt innehåller ju fruktsocker, så man kanske inte ska ge massor varje dag, men min valack älskar också apelsiner och bananer så han brukar få någon frukt på lördagen! :)
 
Min Besten får en banan och ett torkat fikon varje dag.
Ibland får hon en handfull russin också.

Immer
 
Min pålla älskar också apelsiner jag tror inte att det kan vara farligt att ge det för ofta? Men jag försöker hålla skalet borta från henne för det tror jag inte är så nyttigt! :D

malu
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag hamnade i en INTÄRNÄTT-diskussion på en annan (amerikansk) sajt om faran med att ge hästar hela äpplen och morötter! Tydligen kan...
2
Svar
33
· Visningar
3 137
Senast: Roheryn
·
Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 498
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 849
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp