Apelkastad hingst!?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cybbe
  • Startdatum Startdatum
C

Cybbe

Hej alla, nu har äntligen stallets sto klämt ut sin bebis. Jätte vacker och stor. Men vi undrar en sak. Kan hingstar bli apelkastade?? För stoet är mörk brunt och är apelkastad året runt. Pappan är Briar. Det verkar som om fölet blir mörk brunt som mamman. Å det vore himmla läckert iaf fölet också kunde bli apelkastad. Men när vi tänkte efter så är vi inte riktigt säkra om nån av oss har sett en hingst/valack som är apelkastad. Är det nån där ute som vet iaf hingstar blir apelkastade, eller är det nån som har en apelkastad hingst/valack? :)

Sv: Apelkastad hingst!?

Det har inget med könet att göra, så visst kan den bli apelkastad.

Jag har sett flera apelkastade hingstar! Varför tror du att en hingst inte skulle kunnat bli apelkastad?

Här är Jovial 369!

Jovial369.jpg

Det var något vi fick för oss bara. Vi har lite otur i allt möjligt så nu hoppas vi verkligen på denna snygging.

Liknande trådar

Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 869
Senast: Maja_Kandi
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 862
Islandshäst Jag funderar på att betäcka mitt silverssvarta sto så småningom. Jag har kollat runt på olika hingstar, både de som finns inom rimligt...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: janna
·
Avel vad hade ni valt för hingst till mitt sto? vill få fram en häst med bra gångarter och bra temperament. allround häst men med inriktning...
2
Svar
20
· Visningar
3 215
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10