Användning av Bluetooth, hur gör man?

Casteloro

Trådstartare
Jag har bluetooth på min dator och telefon och vad jag förstått det så ska det vara rätt lätt att använda. Men när jag ska starta den på datorn står följande:

Det går inte att kontrollera Bluetooth-licensen. Kontrollera att Bluetooth-enheten är ansluten/på, att enheten som används är licensierad för detta program och att licensen inte har gått ut.

Vad innebär det? :D Och hur går jag tillväga då... Haha! :angel:
 
Sv: Användning av Bluetooth, hur gör man?

Har du igång Bluetoothen på telefonen???

Mvh
Möller
 
Sv: Användning av Bluetooth, hur gör man?

Och du kan inte slå på blåtanden på datorn alls eller??? Provat att söka andra enheter med mobilen???

Mvh
Möller
 
Sv: Användning av Bluetooth, hur gör man?

Vad har du för mobil???
 
Sv: Användning av Bluetooth, hur gör man?

Jag har en 6280! Men eftersom det står på datorn att jag ska kolla om licensen fortfarande gäller (det som jag skrev tidigare), hur gör man sånt? Måste man ha någon skiva och installera det, eller vad? :cool:

Om du verkligen kan det här så adda mig på msn så du kan hjälpa mig? :D strindlund87@hotmail.com
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: pajaztar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Hej! Skulle ladda ner en app/spel från appstore och när jag gör det får jag upp ett meddelande att objektet är större än 50 MB och...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Zaga
·
IT & mobiler eller så har jag fått nåt jäkla virus eller tja, inte vet jag. varken på telefon eller på PCn funkar det. Allt annat funkar Så...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp