Jag och troligen även mina moderatorer fäster mer avseende vid vad folk skriver och hur de beter sig på forumet än vid vad de valt att kalla sig.
Självklart finns det användarnamn som är olämpliga och sådana som även inte kommer att tillåtas, detta avgörs från fall till fall. Om ni hittar olämpliga namn hör gärna av er så jag kan kolla upp det.
Att jag i detta fall drog upp ditt användarnamn baklänges, beror på att folk ibland skapar ett användarnamn bara för att bråka.
I detta fall när det inte fanns någon användare med det namn du angav och ditt användarnamn baklänges är lurad, samtidigt som du har väldigt få inlägg på forumet, ville jag bara koll upp det.
Jag anser fortfarande att det är vansinne att köra bil påverkad.
Jag kommer dock inte ta bort en som det verkar skötsam användare för att hon har användarnamnet rattfylla.
Om du vill kan du väl höra av dig till henne och förklara att du tycker att det är jobbigt med ett sådant användarnamn och att hon kanske kan skapa ett nytt bättre namn i stället.
Jag kan hålla med om att det inte är ett speciellt vettigt namn att kalla sig, hon kanske kan ge dig en förklaring till varför hon valt det.