Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla dina sparade inloggningar på gamla telefonen, lösenordet kanske finns där?Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
Men… du skriver ju som dig själv? Är du inte inloggad då?Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
Ja på min gamla telefon som håller på att ge upp.Men… du skriver ju som dig själv? Är du inte inloggad då?
Jaha! SorryJa på min gamla telefon som håller på att ge upp.
När jag söker på ditt nick kommer det upp att användaren begränsar vilka som kan se profilen. Prova ändra det och sök på dig själv sen så kanske det funkar?Ja på min gamla telefon som håller på att ge upp.
Jag är lite osäker på vad som behöver ändras men de ändringar som jag har gjort hjälpte tyvärr inte. Är min profil fortfarande begränsad?När jag söker på ditt nick kommer det upp att användaren begränsar vilka som kan se profilen. Prova ändra det och sök på dig själv sen så kanske det funkar?
Jag är lite osäker på vad som behöver ändras men de ändringar som jag har gjort hjälpte tyvärr inte. Är min profil fortfarande begränsad?
Bra. Då lyckades jag ändra rätt saker. TackJag kan se din profil
Det där är märkligt. Du borde ju kunna be om nytt lösenord som skickas till ditt mail i vanliga fall, är det samma sak här på buke @Gunnar?Så här ser det ut
Du har angett fel e-postadress. Det är därför den inte hittas.Så här ser det ut