äntligen!!!

Falkenrally

Trådstartare
:love: ja för några dagar sen var jag och en kompis ut och red vi skulle egentligen bara skritta och trava men hennes häst tog galopp då menar jag en lugn sådan. Men min häst (Chili)börja härma hästen framför (Birk) och tog galopp själv men här också en lugn jag blev såååå glad:rofl: :rofl: hon har utvecklats enormt

Sv: äntligen!!!

Härligt!

Det är såå kul när nånting äntligen funkar som inte gjort det förut. Det är de stunderna som gör allt slit värt...

japp sen några dagar efter det så galopperade vi lugnt på banan också men då red jag barbacka:love:

Härligt!
Längtar tills den dan Moses kan gallopskänkel.
Håller på tränar kondis och muskler nu så ska lära honom den när han orkar mer

om du har ridbana kan du ju alltid släppa lös moses och bara leka med han och för varje galoppsprång han tar så ska du berömma!! ut och lek bara

Den där känslan är så härlig :) När man känner att det går framåt..

Minns själv hur överlycklig jag var då jag äntligen kunde galoppera på min förra häst :love:

som sagt hon tar galopp för skänkel och rätt galopp hon har aldrig haft fel galopp förut. :smirk: hon är så underbar men det är alla hästar:cool:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 955
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 093
Senast: Freazer
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka