ÄNTLIGEN!!!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ina79
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 242
I

Ina79

Första siffran i raden för mitt "Ufo"....och det blev en tvåa!! Vinnaren var det inget att gör åt, han var mycket bra och min kuse var inte med på noterna när han speedade iväg, men resten höll han iaf. bakom sig! :) Sänkte rekordet men 1,1 sekund gjorde han oxå.

Hur går det för er andra då, Krims skulle väl ut bla, och Cilva blir det något kval eller provlopp?

Tack tack! Ja, än är det ju massa bokstäver kvar i raderna ovanför men det gör inget, höjer kanske oddset nästa gång oxå. 7,70 på plats är ju kul......om man spelat. :crazy:

Så en av "dina" oxå...Nyfiken, han såg ut att vara det han heter. :)

Han såg fin ut och fredde var nöjd, nytt rek trots galopp så han har en bra inställning. Jättefin i värmningen, sprang och var "fransk"(alltså ihopkrullad hals med svansen i vädret)och kikade på allt, inte så han var fjompig eller så, han är bara vad han heter som fredde sa. :)

grattis!!!
En av pållarna jag ridtränar var ute i måndags och blev 6:a! Hon har galopperat mycket innan, men nu höll hon sig i trav. Det saknas ju lopp i kroppen, men hon kan bli bra! Gick 17,1 1640a (rekord 15,0 ak...). Det var p21, så dom körde som idioter, 13,5 första 500 och 15,4 sista 500 i ett lopp med högst 60 000 kr... :crazy:
ska bli roligt att se henne när vi fått lite mer ordning på henne (vi har bara haft henne i 2 månader). Hon startade precis innan vi fick hem henne, men hade knappt några muskler på hela ryggen och korset + var tunn... :(

man kan aldrig få för många "grattis", så jag skriver ett oxå, fast vi språkade på telefon i går :angel:

Tack allihopa! :bow:
Känns lite fånig eg. att bli så glad över så lite, jag har ju haft betydligt bättre passhästar och en andraplats i ett p21 lopp är väl inget att skryta över precis. Men det är ändå så speciellt när det är ens egna "vrak" som man kämpat med i tre år, köpte honom som fyraåring då han annonserades ut i lokalblaska som ridhäst. :crazy: Vi som skulle köpa en äldre, snäll nordis som sambon kunde ha att lalla med. Men av någon anledning så åkte vi och "räddade" denna häst som var vedervärdigt mager och höll på att krypa ur skinnet varje gång man nös.
Resultat raden såg ut så här:
0 23,7g
0 22,2g
0 distg
0 19,3a
0 21,3
d 8g
k 22,0
p 35,6g

Hade ni köpt?? ;)
Vi har gjort två starter med honom, det första i höstas som blev dug innan första sväng från ett äckligt fjärdespår. I Mars började jag ridan monte' på honom för att ta min licens och helt plötsligt så trillade poletten ner för honom "jaha, ska man trava ut ifrån volten...vad kul det är när man får vara med i loppet och inte springa efter och försöka ta sig ikapp" därmed blev han oxå riktigt rapp ut.

Jaja, nog svammlat men nu kanske ni förstår lite bättre varför jag är så glad åt en "sketen" andraplats! :D

grattis!!
"hade ni köpt"?....såklart..det är ju såna man alltid köper :D

Krims var tvåa på bollnäs, slagen med en läpp i tät slutstrid med vinnaren. Trean var waaayyy back :cool: :cool:

Dödens, övertog på sista botre lång, ledde in på upploppet då vinnaren tog över...en stund :cool: krims kontrade och var först mitt på uploppet sen kom kallblodsbenen och kusken körde på säkerhet. Men samma tid som vinnaren hblev det i alla fall.

Första siffran i raden :banana:

Måste tala om att idag klarade Almtroll kvalet!!! :love:
Efter två år som onvalecent har han nu beträdit banan igen.
Så nu får ..fax och co. passa sig när den vackra fuxen med bautabläs kommer stormandes!!!

AM

nu ska hon starta igen! i TV!!!! Lunch-V5:an nästa fredag, lopp 1 nr 11, Klevas Gustavia. lyckades komma med med 5 startpoäng! :banana: fast snacka om att hon är perfekt inne i loppet! 1640 a är hennes "grej", hon har 41500:- och max är 42000:-, hästar upp till 5 år och hon är 5... :bump: kan man lyckas bättre??? :banana: får se om dom kollar henne med massage igen nu innan. Hinner inte köra/rida i helgen, jag ska jobba... men måste iaf inom och klippa henne så hon är fin när hon ska va med på TV! tyvärr kan jag inte följa med eller ens se det, vi har nationellt engelska prov... :(

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 794
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 269
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka