Äntligen!?!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jonte
  • Startdatum Startdatum
J

jonte

Det tog 1 år och 2månader sen de frysmärkte mitt föl tills det blev registrerat och jag fick mitt hästpass.
Jag har ju inte haft någon nytta utav det men ändå, vilken tid det tog?
Man har ju tittat emellanåt om fölet varit med på travsport.se men icke sa nicke, men nu är han det!

mvh jonte

Ja, senaste året har det tagit otroligt lång tid.
Möjligen beror det på omläggningen från blod till tagel när det gäller DNA-typningen. Nu borde det gå betydligt snabbare när majoriteten av fölstona redan finns i "tagelregistret". Hoppas att den teorin stämmer för inte är det roligt när passen dröjer över ett år.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Squie
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama