S

strumpan

Då var det äntligen dax att ta bort stygnen på våran steriliserde katt.Hon håller på att riva sadelkammaren.Det ska bli väldigt skönt att få släppa ut henne.10 dagar inne inget för våran katt precis.Hoppas dom inte bara behöver söva henne för att ta bort stygnen.Jag lovar er hon är mer vild än tam efter dom här dagarna. :cry:

Det räcker säkert med att ge henne lugnande om det skulle vara så.

Min syddes med subkutana stygn (under huden) som kroppen absorberar själv, så där behövdes ingen stygntagning. Däremot var hon också mer vild än tam av att inte få gåt ut, och hoppade upp på en massa höga saker så såret svullnade rejält.

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Grazing
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
612
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10