Äntligen var det sista gången.

E

et_flikkan

Igår var ET ute för sista gången.H*n såg direkt på hela hästens inställningen och lugn att hon var bättre.Först var det ner i hagen och kolla rörelsemekaniken.ET bara stod och gapade.Hästen har fått en helt annan gång,en rytmisk gång med långa underbara steg.Sen var det dags för Ländmuskulaturen,den som ser ut som en file att kollas, finare kunde den inte vara.Så mjuk,samma med musklerna bakom dom, Jammi.

Bogen var också bra, var lite högre på ena sidan, men det fixade ET på några minuter med lite dragning och massage.h*n är så duktig den där ET:en.Hon älskar min häst också.

Sv: Äntligen var det sista gången.

Aa så roligt.Nu ska man bara ut och latja i skogen och försöka få muskler på damen innan man börjar rida "ordentligt" igen.
Synd bara att det börjar bli så mörkt ute så jag kan ju knappt rida :(.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 882
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter förra lektionen på ridskolan så hade ridläraren sagt att hon skulle meddela den som sätter hästarna att jag behöver rida några...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 380
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 769
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama