Diabetikern
Trådstartare
För er som kommer ihåg mina tidigare trådar pom mitt hannoveraner sto som jag först trodde bara trilskades och sedan visade det sig att hon hade ont men jag kunde inte hitta något fel.
Idag var jag inne på kliniken igen och äntligen har jag hittat något att gå på. Minhäst har brunstat ganska ofta nu och vid undersökning visade det sig att hennes vänstra äggstock var fylld med vätska trots att brunsten var över så troligtvis är det en infektion eller liknande i den.
Nu har jag något att gå på iallafall. Det känns så bra.
Tror ni vetrinärerna gav oss konstiga blickar när en utav dem sa att det här der inte bra ut och vi bara Yes!
Men sen förstod han det är trots allt vår tredje gång inne på kliniken.
Ville bara säga tack alla för era råd och uppmuntrande ord.
Visst det här kommer ta en ganska lång tid att få ordning på men det gör inget. Har ju vanan inne nu
Idag var jag inne på kliniken igen och äntligen har jag hittat något att gå på. Minhäst har brunstat ganska ofta nu och vid undersökning visade det sig att hennes vänstra äggstock var fylld med vätska trots att brunsten var över så troligtvis är det en infektion eller liknande i den.
Nu har jag något att gå på iallafall. Det känns så bra.
Tror ni vetrinärerna gav oss konstiga blickar när en utav dem sa att det här der inte bra ut och vi bara Yes!
Men sen förstod han det är trots allt vår tredje gång inne på kliniken.
Ville bara säga tack alla för era råd och uppmuntrande ord.
Visst det här kommer ta en ganska lång tid att få ordning på men det gör inget. Har ju vanan inne nu