Äntligen pulkaföre! :D

Sv: Äntligen pulkaföre! :D

Ja, det var helt fantastiskt skojigt. Fröken tyckte lika, hon har aldrig någonsin varit så pigg på att springa...tvärtom brukar hon vara otroligt lat. Men inte idag, det var fullt ös som gällde :D

Det är en gammal skidpulka, en sådan som min far & mor drog mig i när de var ute och åkte skidor :)

Jag har modifierat den så att den passar min ponny efter samma princip som om hon drar sin vagn. Den funkar perfekt trots sin simpla konstruktion. Den enda nackdelen är att jag sitter lågt, så jag får kika runt henne istället för över :p

Haha, jag är en daredevil jag :P
Näe men det gick ganska stadigt rakt fram just på den sträckan och pulkan är riktigt stabil faktiskt, så det var inte så himla svårt att filma samtidigt :)

Ja, vi kör ju den enkla varianten att helt sonika binda fram en plastpukas nos i selen. Inte så stabilt :angel: Ni har ju värsta lyxåket :D :love:

Åh vad kul! Som barn och ungdom åkte jag ofta pulka efter ponnyerna, minns hur kul det var !

Får se om jag våga åka efter de två ungponnyerna jag har nu. Fast hittills har det inte varit någon snö här.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 102
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 162
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 040
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar