Äntligen lite vårsol! *bilder*

Ingela_S

Trådstartare
Idag har Silver varit ute hela dagen i solen. Han riktigt njööööt när jag öppnade dörren och släppte ut honom. Självklart kunde jag inte motstå att hämta kameran. :angel:

Delar med mig av några mysbilder:

19397663.jpg

19397666.jpg

19397668.jpg

19397671.jpg

19397673.jpg

Alla vårbilder hittills i år finns här: http://www.pixbox.se/alb_show_id753918_page0.html

Fler kissar som har varit ute och myst i solen?

Sv: Äntligen lite vårsol! *bilder*

Den andra och fjärde bilden var riktigt mysiga, han ser verkligen ut att mysa.
Idag så fick vår katt gå ut för andra gången i koppel i solen, han tyckte det var superspännande och kul. Fast efter ett tag fick han nog och ville in igen och sova, mycket intryck på en gång i ett stackars litet katthuvud. :love:

Ja, riktigt mysigt hade han det i solen. Han ville inte gå in alls förrän solen gick ner bakom grannens hus. :p Härligt med vår så han kan vara ute lite mer. Silver är 4 år så han blir inte så trött av nya intryck längre, men annat var det förr. :D

Dravena: japp, en riktig livsnjutare blir han när vårsolen börjar visa sig. :D

Jättefin kisse:love: Han ser verkligen ut o njuta...

Liknande trådar

Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 303
Senast: Otherside
·
Hästvård Nu behöver jag bolla lite tankar ang om jag behöver oroa mej eller inte. Kan börja med att säga att hon är inbetad för hand och sen...
Svar
5
· Visningar
1 012
Hundhälsa Ni som tycker det är fruktansvärt att ens fundera på att avliva kan sluta läsa.... Jag har en 3 årig tik, mycket stressad för...
Svar
12
· Visningar
5 704
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama