Antivirusprogram online?

Sv: Antivirusprogram online?

Jag som är så dålig på engelska. Vilket ska man välja? Det är efter SP2 som min dator börjat bete sig konstigt.
 
Sv: Antivirusprogram online?

Avinstallera SP2!!!
Borde gå att ångra i systemåterställning eller lägg till ta bort i kontrollpanelen.

Sen läs noga på Microsofts hemsida innan du installerar det igen eller kolla i SP2 tråden...
 
Sv: Antivirusprogram online?

MissFideli skrev:
Vad har det med antivirusprogrammet att göra?

Det skrev du ju själv.

Det är efter SP2 som min dator börjat bete sig konstigt.
 
Sv: Antivirusprogram online?

Men det rörde ju ett annat fel som jag sen kunde reda ut. Men jag behöver göra ett virustest på datorn, nått som man bör göra även om man inte har SP2.
 
Sv: Antivirusprogram online?

Download -products
AVG Anti-Virus Free Edition download
[en massa text] Next->
"Yes I agree"
Fyll i formuläret. Mailadressen måste vara äkta eftersom en serienyckel skickas dit.

Sen tänker jag inte hjälpa till mer för jag minns inte exakt hur det såg ut och vill inte fylla i formuläret igen, men antagligen får du efter det en nerladdning som du ska installera, eventuellt måste du låsa upp den med en nyckel du får i mailen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Någon här som har Friskis online? Är det värt det? Vad finns det för pass? Och en hel hög med frågor till. /hon som ska använda...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: pms
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
608
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp