Annons som försvunnit

Rosett

Trådstartare
En annons lades in på Hundar för någon månad (?) sen och nu när annonsören skulle ta bort den så hittar h*n den inte.
Försvinner annonser automatiskt efter en viss tid?

Sv: Annons som försvunnit

Ett något sent svar men bättre än inget :)

Om man inte har fått sin annons raderad av någon anledning eller själv plockat bort den, så raderas den automatiskt efter 3 månader.

lillebill,moderator på bla.annonsforumet

Annonsören säger nu att den försvann efter nån vecka bara och den bröt inte mot några regler så vitt vi kunde se.

Om annonsen raderades av en moderator eller mig inom en vecka så bröt den med 99% säkerhet mot någon regel. Utan att veta exakt vilken annons det gäller är det svårt att veta exakt vad.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
514
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Tilly_85
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka