Anna fan ê Waskmar

M

mirello99

Hej !!

Jag antar att detta inte är rätt ställe att skriva detta på men jag gör ett försök ändå. Jag köpte i somras ett sto f-05 imp Holland, hon ska ha kommit till Sverige i september -07, efter detta ska hon ha varit hos en inridare i Skåne, någon som vet vem denna inridare är ? Vet någon vart Anna har varit under sin tid i Sverige ? Hon är fux med bläs och långa vita strumpor. 163 cm hög. Mycket tacksam för svar.

Sv: Anna fan ê Waskmar

Jag tror att denna tråd kommer bli borttagen av moderator. Sätt in en annons med bild i efterlysningskategorin så kanske det ger utdelning?

Sv: Anna fan ê Waskmar

Det här är ett forum, inte en efterlysningssida.
Lägg in din efterlysning i lämpling underkategori under "Radannonser".

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 798
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej, vill veta lite tankar från er som bytit häst med någon, hur gick det till, vad skrevs in i kontraktet? mm berätta gärna hur det...
Svar
5
· Visningar
2 215
Senast: Hellena
·
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 109
Senast: MayGrace
·
Avel Hej alla, Jag har ett sto f 2004 från tyskland med hoppstam. Min dotter som rider henne ska i sommar åka till USA ett år. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 111
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama