Anmäla en ryttare med två hästar?

neywaz

Trådstartare
Hur funkar det med nya TDB, jag har ju varit ute rätt sparsamt de sista åren...

Om jag anmäler mig med två hästar till en klass pga att jag inte hittat ryttare till ena hästen vid anmälningstidens utgång, hur byter man då ryttare sen? Via TDB eller går man direkt till arrangören? Får man göra så? Har sett flera som stått som anmälda med 2 st hästar.

Nån som vet? Är lite lat (läs - tidsbrist :grin: ) så bukefalos kanske är ett bra forum att få svar på?

Sv: Anmäla en ryttare med två hästar?

Hej:-) Jag har gjort så och sedan rättat till det direkt till arrangören. Går ju inte att göra via TDB och de två gånger jag gjort det har arrangören varit mycket hjälpsam och tilllmötesgående.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 439
Senast: mackan
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 313
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 802
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30