Anmäla egna inlägg

Mynta2

Trådstartare
Då menar jag: om man nu råkat göra dubbla inlägg...Inte dubbelt att man lägger det i olika forum, utan samma inlägg ca 2-3 ggr i rad för man hackade lite för mycket på *skicka* knappen ? Jag såg ingen triangel vid mina inlägg nämligen.

Känns lite störigt att se sina inlägg lite väl många ggr och med samma text ;). Tänkte det vore smidigare att bara skicka en anmälan och någon moderator raderade dubletterna...

Sv: Anmäla egna inlägg

Det är lite dumt att man inte kan rapportera sina egna inlägg, jag vet att jag fixade till det i någon tidigare version av forumet, kanske gör det igen.

Tills det blir fixat föreslår jag att du väljer inlägget ovanför och skriver att det är inlägget nedanför eller hur det nu är som du vill ta bort.

Liknande trådar

Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 885
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 473
Senast: limona
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama