Anmäl här om ni hittar någon text på engelska

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag har missat att översätta en del saker, jag skulle bli väldigt tacksam om ni kunde rapportera dem här.
Hittar ni konstig svenska, rapportera den med.

Jag börjar:
show ignored content (När man ignorerar användare)
There are more posts to display. (när det finns fler inlägg att se)

Senast ändrad:
Vet inte om det räknas som dålig svenska men jag såg när jag var inne på en profil, som jag har på ignore, att det fanns en knapp som hette "Oignorera".

Du är sjukt snygg på den där med!

Ack ja, skrevgrävaren saknar vi alla. Men jag kände att det var dags att gå vidare och byta till min coola prinsessbild istället.

Jag satt och skrev i en tråd och under tiden hoppade det upp att det kommit nya inlägg sen jag laddade sidan. När jag sen skickade mitt inlägg så dök en engelsk text upp där ovanstående tidigare stod.
"There are more posts to display. Visa dem?"

Senast ändrad av en moderator:
Tycker jag nog inte. Andra förslag. "Sluta ignorera" fungerar, men är kanske lite långt?

Tror att jag fick engelsk text när tiden för att redigera ett inlägg gått ut (tror i alla fall det var på engelska, tänkte inte så mycket på det).

Dock hade det inte gått 15 min när jag var klar med redigeringen. Men fick att tiden gått ut ändå (men det kanske är kortare tid än 15 min)

Tack skall försöka hitta den, 5 minuter är det satt att man kan ändra sitt inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 330
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag känner mig som världens sämsta djurmänniska och jag mår seriöst dåligt över det! Problemet är som följer: en person i min omedelbara...
2
Svar
32
· Visningar
2 656
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar