Animobyxor

Cherarriduracell

Trådstartare
Hur är de i storlekarna? att italienska storlekar innebär att jag måste välja 2 strl större än "våra" vet jag, men är de "normala" annars? Ska man gå upp storlekar ändå? Helskodda med grip, bra eller dåligt? Rider bara med "vanliga" helskodda annars. Vad är skillnaden mellan olika modeller? passform eller bara dekorationer?

Senast ändrad:
Alltså, man går upp 2-3 storlekar i den italienska.
Jag har vanligtvis strl 36/38 och i Animo får jag ta 42/44.

Viktigt är att kolla om butiken (på nätet då) har skrivit ut de svenska eller italienska storlekarna.

Liknande trådar

Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 104
Senast: Enya
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 280
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka