Och tiden du ger honom kommer du få tusenfalt tillbaka
Tack! Ja, det hoppas jag, för precis som alla andra så tvivlar jag också ibland men vet ju hur han kan vara hos gamla ägaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och tiden du ger honom kommer du få tusenfalt tillbaka
Jag sa till min tränare att jag skulle gå över till käpphästar istället när min nya häst direkt drog på sig en hovböld. Han svarade att den bara skulle få trämask eftersom den var min. Vandrande pinnar kan säkert också bli sjuka på något sätt.Som att ångesten inte redan fanns där, så har den tilltänkta ponnyn gått och fått kotledsinflammation medan vi väntat på att kunna hämta hem den.. Så nu får jag förutom den vanliga ångesten även fundera och överväga om det ens ska bli köp eller inte. Kanske ska satsa på vandrande pinnar istället
Min ångest ökar för var dag. På lördag hämtar vi ponnyn. Hoppas verkligen det blir som för er andra, att det blir roligt när han väl är hämtad.
Ja. Emellanåt tänker jag "vad har jag gjort?" men så fort jag kommer ut till honom känns det bättre .Har du hämtat hem ponnyn?
Ja. Emellanåt tänker jag "vad har jag gjort?" men så fort jag kommer ut till honom känns det bättre .