Ångest över dumhet

S

scotty

Jag har som sagt 2 tikar och en hane. Hanen kom till mig för ett år sen. Hade i våras ågren om jag skulle kastrera eller göra en kemisk kastration. Inför löpen i somras belv det kem.kastr. Tyckte det var bortkastade pengar för det fungerade inte.Han var heltokig under den tiden så jag bestämmde inför nästa löp att han ska vara kastrerad. Nu sitter jag här med 2 löptikar och en okastrerad hanhund p g a min slapphet över att inte ordnat kastr på hanen.
Nu är han ännu tokigare än i somras så den sprutan fungerade ju lite i alla fall.
Ville bara skriva av mig över min dumhet.

Carina

Sv: Ångest över dumhet

Min syster hade samma problem för ett tag sedan. Det gick jättebra ;)
IMG_3673.jpg

:angel: 11 valpar resulterade det i! :love:

1229976.jpg

Här blev det 6 valpar + 1 dödfödd. Men då lät jag en hane komma på besök medvetet.

Senast ändrad av en moderator:

Kolla på bilden jag la ut här. Bakom tiken vänstra framben ligger min framtida vovve!
:love:

Den svarta eller?

Den måste du visa i kiosken sedan

Åh små Beardisar! :love:

Har en alldeles egen Beardis bebis (som har hunnit bli 3 år redan :eek: ). Underbarare ras finns ju inte!

/Maria

Var kommer den ifrån?

En gång beardis alltid beardis enl mitt hjärta i alla fall.

Han kommer från Habo utanför Jönköping. Gullskogs heter kenneln. När vi ska ha en till så blir det från samma uppfödare. :bow:

/Maria

Liknande trådar

Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 972
Senast: Yrja
·
G
Övr. Hund Jag och sambon håller på och pratar om att skaffa en till hund, problemet är att vi är lite oense om nästa hund ska vara en tik eller...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Ännu en kvinna
  • Matlagning med en hand?

Hund, Katt, Andra Djur