Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, det är ju ingen som tvingar dig att svara.
Ja men hörru, jag har en knöl i sidan bak på muskeln gör attans ont. undrar vad det kan vara, slipper kanske gå till doktorn då.
Nä men sluta nu!! Lägg ner din pissiga attityd en gång för alla nu. Kan du inte svara ordentligt så skit hellre i det.
Den här tråden handlar om kommunikation mellan användare - moderatorer - Gunnar. Ett försök att få en bättre förståelse och flyt åt båda håll. Och dina svar visar verkligen vad du tycker om oss användare. Du är som Basil i Fawlty towers, han är så lycklig på sitt hotell, bara det inte hade varit för alla idioter till gäster som envisas med att bo där.
Varför är du moderator? Har du funderat på det? Vad är det i uppdraget som tilltalar dig?
Och jag blir så frustrerad över att ännu en seriöst menad tråd ska behöva bli en tråd om A.K.N.s attityd.
Om det händer i princip varje gång kan jag tänka mig att man som moderator tröttnar på att radera inlägg och försöker vara tuffare redan från början.
Jag skulle dock mycket gärna se att du PM:ade mig med namnen på dessa moderatorer. A_K_N behöver du inte PM:a om