- Svar: 33
- Visningar: 1 439
Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13 mini och den är den första nya telefonen jag köpt sedan 2017 tror jag Jag tycker jättemycket om den förutom iPhones jäkla stela layoutalternativ. Jag var supernöjd med min gamla layout (som jag inte ens vill veta hur många timmar det tog att fixa) men eftersom nya telefonen inte har samma mått på skärmen så blev den gamla alldeles skev och när jag skulle redigera nya ikoner så hade den appen satt upp en betalvägg. Så nu blir det att starta om hela alltet från början Jag har redan svurit mer än jag kan räkna så detta lär bli intressant
Och jag är sur för att jag glömde att ta screenshot på layouten som jag var så nöjd med.
Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för tema. Leker lite med fjärilar, widgets och transparenta ikoner men det blir inte bra. Just nu har jag bara en ikon och inte ens den ligger i rätt läge
Och jag är sur för att jag glömde att ta screenshot på layouten som jag var så nöjd med.
Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för tema. Leker lite med fjärilar, widgets och transparenta ikoner men det blir inte bra. Just nu har jag bara en ikon och inte ens den ligger i rätt läge