Sryoqwe
Trådstartare
Min häst har fått fläckar där hon är stickelhårig, på ett ställe på magen är hon nästen helt vit. Hon har vitt på ena sidan vid manen, och i manen. Hon är även något stickelhårig på ett ställe över en virvel ungefär vid länden. Hon är inte jämt stickelhårig över hela kroppen. Fläckarna är inte där hon har utrustning. Det syns på bilder tagna en bit bort att hon ser smutsig ut.
Hästen är en renrasig varmblodstravare, står som brun och med alla tecken hon har. Hennes helsyster har vita hår på länden (står på travsport, jag har inte sett henne). Ska man ta ut någon veterinär/ signalamentsbeskrivare (kan inte vad det heter, hoppas ni förstår vad jag menar) som ändrar? Varför blir min häst vit?
Hästen är en renrasig varmblodstravare, står som brun och med alla tecken hon har. Hennes helsyster har vita hår på länden (står på travsport, jag har inte sett henne). Ska man ta ut någon veterinär/ signalamentsbeskrivare (kan inte vad det heter, hoppas ni förstår vad jag menar) som ändrar? Varför blir min häst vit?