Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Behöver förebygga magsår. Min vet säger att Adapsin är receptfritt, men när jag läser Fass så hittar jag inget receptfritt alternativ. Ni som använt - hur är det?
Tack! Ja nu vet jag. Å jag ska tala om det för min veterinär när han kommer hem från semestern ;-). Gick till apoteket å frågade, och det är receptbelagt...Som tur var kunde en annan veterinär skriva ut.
Skola & Jobb
Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
Kropp & Själ Härligt att höra att du blev trodd till slut!
Och bra att du delar med dig, så känner åtminstone jag att jag inte är ensam om problemet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.