Amstaff/Ovtjarka valpar

vallhund

Trådstartare
Den ultimata blandningen? På Blocket just nu.
:arghh::rage::banghead:
Den siste idioten är inte född. Enligt en källa är det hon som flyttat till Sverige efter att ha fått hundförbud i Norge.

Sv: Amstaff/Ovtjarka valpar

"Helt unika" "Unik blandning, första i världen" låt oss för guds skull hoppas att det är sista också:banghead::banghead: VEM har kapacitet som förare till en sådan hund? Vad ska man ha den till?!
Snacka om att det gått snett när parning planerades..

Det var väl inte längesen det var en tråd om just den här blandningen på Blocket?
Hursomhelst, idiotiskt :mad:

Det där brukar jag också med en suck konstatera :banghead:

Tragiskt med folk som handlar innan de hunnit fundera...

Min kusin har tydligen köpt en... Hon är snart 20 år och det är hennes första hund. Kan inte för mitt liv förstå varför. Hennes föräldrar har haft brukshundar och borde ha pratat lite vett i henne kan jag tycka. Är glad att jag slipper träffa den iaf.

Min kusin har tydligen köpt en... Hon är snart 20 år och det är hennes första hund. Kan inte för mitt liv förstå varför. Hennes föräldrar har haft brukshundar och borde ha pratat lite vett i henne kan jag tycka. Är glad att jag slipper träffa den iaf.

Jösses - det kanske inte riktigt blir det hundägande hon tänkt sig...:meh:

"Helt unika" "Unik blandning, första i världen" låt oss för guds skull hoppas att det är sista också:banghead::banghead: VEM har kapacitet som förare till en sådan hund? Vad ska man ha den till?!
Snacka om att det gått snett när parning planerades..
Var ju nån kille för något år sen som fick sin amstaff/ovtjarka blandis beslagtagen av polisen (eller om de skjöt ihjäl den?)

Usch.. Det är ju inte direkt nån "myshunds" parning. Tyvärr hade ju en abortspruta varit på sin plats.. Tycker det är tragiskt:(

Fick ett sms av bästa vännen ang just den korsningen häromdagen. Kanske är det samma annons ni läst? Skrattretande och tragiskt. De människor som kanske skulle kunna få ordning på den korsningen har troligtvis för mkt vett för att skaffa en sådan.

Satt också och letade men hittade ej. Kusinens bör vara 4 månader nu. Ska bli intressant att få höra fortsättningen på den historien. Jag hade iaf inte tagit i den med tång.

Men fyfan :mad: Jag har ju läst lite snabbt om det tidigare när folk har varnat, men den här informationen har jag inte fått. Vilket jävla odjur till människa. Och syftet är ju oklart. Vad tjänar hon på alla döda hundar?

Lite uppdatering. Kusinen har tydligen omplacerat sin fick jag höra (tack och lov.). Tydligen pga "tidsbrist". Letade runt lite och hittade två gamla annonser på kullsyskonen som också skulle omplaceras. Jag hoppas innerligt att dom hamnat hos folk som vet vad dom har i kopplet, för jag skulle inte vilja möta dom ute på stan.

Nej jag vet. Men man kan ju hoppas iaf att OM dom hittat rätt ägare, hålls inhägnat och bor långt ute på landsbygden.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 146
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundträning Hej alla! Ny här på forumet Har haft schäfer som jag tränat o tävlat med i 40 år. Dessvärre otur som ingen annan med att få avliva mina...
Svar
12
· Visningar
1 788
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 261
Övr. Hund Åh jag känner att jag sitter i en jobbig situation just nu. En vän till mig har en arbetskamrat som har en tik, 8 år gammal Amstaff, som...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Hellas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023