Amstaff = Lat? = min

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare LillOhlsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 124
L

LillOhlsson

Minns ni tråden jag skrev för ca 1 månad sedan om en amstaff som jag och sambon ev. skulle köpa? Jag var lite fundersam över att hon var så lat och verkade loj och less på livet..
Så några av er ville veta hur det gick osv.

Vi har vart till veterinären, (som verkligen kunde rekomendera mig att köpa henne) och vi bytte foder + att vi har gått långa promenader, vart till stallet, lekt med hundar, träffat barn, varit lös, myst en massa och bara Varit Hund...
Hon har blivit mkt piggare och gladare, har fått en helt annan uppsynd. :D

*trumvirvel*
Vi har bestämt oss för att köpa henne:banana:

Några bilder kan jag bjuda på nu när hon snart är bara miiin! (och sambons då förstårs) ;)

91111_1236764297.jpg

98355_1237453907.jpg

72213_1237647119.jpg

46680_1238776234.jpg

när hon kom såg hon ut såhär
img039.jpg

Så vad tycker ni?

Sv: Amstaff = Lat? = min

:) tack så mkt hon är så lugn och underbar, och har en förmåga att charma alla vi stött på:)

Åh, vad underbart! :D
Det kan nog inte finnas mycket som gör en gladare än att se en hund leva upp och bli piggare och nöjdare med livet :)

vad roligt att det syns skillnad, man blir ju lite hemmablind :)

till er andra, tack så mkt, känns jätte roligt:) ni lär nog få läsa hon henne/oss ganska ofta:)

Liknande trådar

L
Övr. Hund Ni som har vana av rasen hur är era hundar? Jag och min sambo har precis tagit hem en Amtaff tik på 2 år och ska ha henne en vecka... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 600
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem... 2
Svar
26
· Visningar
17 543
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min... 2
Svar
25
· Visningar
3 793
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka