Amerikansk Miniatyrhäst.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare olsgard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 205
O

olsgard

Är jättesugen att börja med en uppfödning i mindre skala av denna hästras. Har märkt själv att dom är väldigt svåra att få tag i.
Men tänkte höra om någon har koll på om det finns någon efterfrågon på dessa hästar över huvud taget?

Supertack för svar omgående :)

Sv: Amerikansk Miniatyrhäst.

upplever dom inte så svåra att få tag i ! Ett av sveriges största stuterier säljer ut en hel del av sina just nu .
kan säga att efterfrågan är inte så stor på dom.

Men mysigare hästar kan man inte äga :love:
har stallet fullt av dom små ,

Tesora

okej :) jag som letat på fel ställen kanske ! Okej, då blir det ju svårare. Även om man vill så kan man ju tyvärr inte behålla alla.. /:

sen kan du hitta ganska så många uppfödare i Danmark !
dom är långt före oss på minisar

tesora

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Freazer
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: cassina
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 007
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka