Amerigo dressyrsadlar...

BusBarro

Trådstartare
Jag fick en idé idag... Jag ska nog köpa ny sadel, trivs inge bra i min längre... Och den ligger inte så speciellt bra på hästen. Jag tror att jag kan få ut kanske 7 - 8" för min nuvarande...
Jag är väldigt sugen på Amerigo... Jag har ridit i en sådan nyligen och OH MY GOD I love it! :love:

Finns dom i cutback? Nackdelar? Fördelar?

MVH Frida

Sv: Amerigo dressyrsadlar...

jag tycker att Amerigo är en helt underbar sadel. som jag ser det har den inga nackdelar utom möjligtvis att skinnet är så fint att det lätt blir märken.....(i-landsproblem :p)

Classic modellen är jag mest intresserad av. Vad ligger dessa i för prisklass begagnade?

hej. prova ut en sadel först och se vilken modell hästen och du väljer! sen kan du börja leta beganat och kan även få hjälp med detta!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt... 2
Svar
27
· Visningar
3 774
Senast: Killaloe
·
Utrustning Behöver lite hjälp att spåna dressyrsadlar till min lilla häst. En liten häst, ca 160 hög och ganska kort (ligger på ca 140 i täcken)...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: aida
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025