Americana 2010

alazzi

Trådstartare
Vilka har tänkt att åka dit? vilka svenska ekipage kommer till start? Vad ska du leta efter för att köpa?

Jag kommer garanterat att åka dit, antagligen under lördagen och eventuellt så övernattar vi och stannar även under söndagen. I vårt stall så kommer ett gäng åka buss till Americana på lördagen men jag vet inte än om vi ska med eller om vi ska övernatta.

Shopping? Tja...boots kanske till dottern (hoppas att vi hittar boots i Kreuth innan dess), chaps till dottern. Skulle gärna vilja hitta något läckert tvåöras huvudlag till Leo som är lagom showigt. Vill inte ha enöras.

Kommer givetvis ha koll på kläder för show, men för två år sen var det ganska klent utbud på showkläder så jag hoppas inte så mycket, det brukar vara bättre i Kreuth.

Barnsadel som passar på en quarter kommer jag att titta efter.

Sv: Americana 2010

Jag va där för två år sedan (som publik) och njöt av hela veckan:laugh: Hade så kul!! Tyvärr har jag inte möjlighet i år, försöker spara lite pengar så min kuse kan åka på träningsläger till hösten:d

/LL

Att kunna stanna och titta hela veckan får jag vänta med. Familjens 8 åring är inte så road av att sitta still;) Men kanske om två år.

Ska till Kreuth nu i helgen, NRHA Derby och jag brukar kunna titta på några ekipage innan det kryper i dottern.

Jag hade fördelen att vara där med vuxet folk, visserligen såg jag knappt röken av dem (de hittade billig öl:p:D) Jag satt klistrad på läktaren i stort sett hela veckan, mina ölglas va ju bärbara:d Så himla kul och så många superduktiga ekipage:bow:
Det blev inte så mkt shoppat för min del eftersom jag hade egen butik då, men dregglade gjorde jag över en del prylar!

Jag hade planerat sen förra ÅRET att åka, men när det kom till kritan så föll alla planer pladask. Ingen barnvakt, sambon jobbar helg. KUL... Jag har svurit på att åka nästa år, då jä**ar ska jag boka tåg, hotel och hela kittet, sen får sambon ordna barnvakt bäst han vill! Jag hade sett fram emot detta såååå himla mycket! :(

Liknande trådar

Hästvård I morse kom dottern in och meddelade att tvåårshingsten hade ett stort sår på utsidan strax under vänster framknä, bakom tjockaste delen...
Svar
12
· Visningar
1 654
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 655
Senast: Fille
·
Hästhantering På lördag så ska jag hämta hem min häst (7 månader) har kollat i gamla trådar men lyckas inte riktigt hitta något svar och ingen som har...
2
Svar
20
· Visningar
3 792
Senast: Eme_liie
·
Småbarn Kopierar från min blogg. Min systers barn går på samma dagis, dock inte i samma avdelning och hus men man blir ändå förvånad över hur...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30