Alta Escuela - stång

Status
Stängd för vidare inlägg.

galoppirruette

Trådstartare
Hejsan!

Kan hända att jag bör skriva detta under utrustning men jag tycker den passar bäst här. Mod. får gärna flytta..

Jag söker med ljus och lykta efter en stång, Alta Escuela, i helt svart järn, helst "sidoknopparna" oxå!
Har sökt hur mycket som helst på nätet men hittar inget! (är kass på datorer och kan "bara" svenska :o )

Någon här som kan hjälpa mig?!

Mvh/P
 
Sv: Alta Escuela - stång

www.baroque.no har de alta escuela stång helt i svart förutom bosetten ("knappen") som är i mässing. Inte helt som du vill ha den men en bit på väg...:)
 
Sv: Alta Escuela - stång

På vissa stänger kan man byta ut bosetten mot lösa, som man kan köpa bredvid. Kan ju vara tips för att höra med butiken.
 
Sv: Alta Escuela - stång

*Knapplån*

Jag vill bara vara snabb på att upplysa om, att då det verkar som att det är VÄLDIGT svårt att söka på orden barock klassisk ridkonst, akademisk ridkonst och utrustning, vare sig man söker här på bukefalos länkar eller på google, har jag i denna tråd gjort ett undantag mot Gunnars bukefalosregler, att länkar INTE ska förekomma i diskussionsforumet.

Helst skulle jag önska att ni lärde er att söka. Men ibland måste man vara snäll. :bow:

Och detta kommer alltså inte bli någon vana, så det är INGEN idé att alla nu börjar skapa trådar, för att lägga ut länkar, hit och dit i diskussionsforumet. :devil: Länkar ska FORTFARANDE läggas in HÄR.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Alta Escuela - stång

*knapplån*

100% av dessa länkar, finns redan inlagda någonstans på bukefalos länkforum sedan förut. Så, jag låser tråden nu.

Återigen vill jag tipsa om att, klicka på bukefalos länkforum klicka på sök och skriv Barock eller Akademisk Ridkonst som sökord.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försökte söka lite men allt verkar ju handla om pengar när det kommer till medrytteri och jag har hittills aldrig varit intresserad av...
2
Svar
32
· Visningar
4 377
Senast: Kixlin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp