Älskade mamma....

millus

Trådstartare
Här ska du få en päls....

IMG_6702.jpg

(gör det något om den sitter kvar på sorken)

Hälsningar Månsan.

Senast ändrad:
Sv: Älskade mamma....

Haha, jaaa, hon har hämtat sig bra efter sina strapatser nere i Skåne! Jag är bara rädd för att det börjar suga i res-tarmen på henne. Då kanske hon går ner till E 18 ca 500 meter härifrån o liftar till Oslo!!!

Katter är så himla generösa!! Kanske tyckte hon att du kunde ta sorkpälsen och sy en päls till henne nu när det börjar bli kyligare?

Sötnos är hon iaf :love: :love:

Sicken duktig kisse du har! Fixar både mat och kläder till mamma! :D

Vi har inga möss kvar på gården (eller i skogen verkar det som).

Så jag får småfåglar istället :crazy:

:love::love: Du skulle lagt en linjal brevid sorken, som ett riktigt "fiske-lycke-kort"!! Hon är ju så söt o stolt!!
Men vänta nu.....
Min pisse har också jagat en del i sommar, men av nån konstig anleding var jag inte lika fånigt rörd när han visade MEJ sina fångster, jag tyckte att LIVE var det jätte-äckligt o grymt...:confused:

Hih hon behöver bara fånga in några till så har du en hel pälskappa! :bow:

Vi hade verkligen kunnat få till en snygg päls i helgen. 4 harungar på två dar! Jag är lite blödig så det var inte lätt att skyffla upp dem på sopskyffeln och ta ut dem.

Vilken fin päls du har fått!
Kan du inte ha den när du kommer hit i höst? :D

Sen, om det rycker i restarmen på Månsan, kan hon ställa sig ute vid vägen och lifta med mig :D

här räcker de inte med harungar.. även kaninungar å ekorrar stryker med... svansen lämnas lite snyggt mitt på golvet (ekorrsvansen )

millus - Otroligt söt katt och väldigt talande bild! :love: Vilken rolig "glad" matta också förresten med blom-gubbarna på! :D

Vi hade verkligen kunnat få till en snygg päls i helgen. 4 harungar på två dar! Jag är lite blödig så det var inte lätt att skyffla upp dem på sopskyffeln och ta ut dem.

:eek: *urk* Ja alltså, snälla katter är ju alltid kul, men generositet kan ju ha sina gränser tycker man. :o

/Erica

Svarar alla

En minut efter jag tagit bilden så dängde jag igen dörren och ringde min man så han skulle komma hem o ta ut "pälsen". Innan han kom hem och gjorde det så hade Månsan lyckats dissekera sorken totalt så det blev tvätt av matta också!

//millus

Vi får in i snitt en mus om dan för tillfället så jag har fått lära mig att ta bort dem också. Värst var i vintras då hon tog in levande möss! DEt var då det blev utegångsförbud efter 8 på kvällen och stängd kattlucka för hur kul är det att vakna av att det är krig i vardagsrummet när katten jagar musen. Ännu mindre kul är det när man dessutom inte lyckas hitta den. Det är även kul att se en gubbe i kalsongerna rusa runt med en fiskhåv mitt i natten:D
En mus lyckades vi inte hitta och några dagar senare luktade det as i hela huset. Den hade slutligen dött bakom barnens dator. :eek:

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
703
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur