Älskade katt (bilder)

O

Orkidébarn

Jag har två katter, syskon, norska skogskatter på 12 år.

Här är bilder på en av dom som är lite speciell, han gillar att kramas och pussas över hela ansiktet. Lillebror heter han (döpte han till det när jag var 6 år)

Lite utspökad med hårspännen och tylltyg och bara allmänt gosig..

http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id76258_page0.html

Sv: Älskade katt (bilder)

Lilla killen kan väl inte kläs i rosa och lila heller.
Tänk på hans image! ;)
Supersöt! :love:

Jo det e klart han kan.

Han gillar att vara fjolla ;)

Närå, han e cool ändå!

Vad gulligt i små prydnader :D Gillar att pussas och gosas i ansiktet, är det typ när dom drar munen, nästan gnager huvudet mot ens kind eller något, stryker sig p det ungefär, visste inte att det var pussar :) Då har jag fått många av mina kissar :p

Jag menar typ att dom slickas i ansiktet.

Gud va sött!! :rofl:
2173886.jpg

Vad gullig! Jag har också två katter vars mamma är 75% norsk skogkatt vilket syns på min ena katt Athena som var ganska lurvig päls.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·
Övr. Katt Flyttade hem i dag efter 4 månader i Västerås... Föräldrarna har två katter, en av dessa flyttade in här självmant för 2 år sedan, just...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: tindra
·
Övr. Katt Vi har två katter, en Helig Birmahona som heter Sessan och är sisådär åtta år och en korsningshane på ett år vid namn Simson. Mamman...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: Freydis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama