Allt blev stort

G

Graendal

Jag råkade trycka på nåt i nedre vänstra hörnet av tangentbordet, och allt på min skärm blev plötsligt mycket större. Hjälp, hur får man det normalt igen?

Sv: Allt blev stort

Men liksom, ALLT blev stort. När jag tryckte Ctrl - så blev Explorer mindre, men startmenyn och ikonerna osv är fortfarande stora.

haha anna va pysslar du med? man ska inte trycka hej vilt hur som helst! :mad: ;)

Haha ja jag vet inte, mina fingrar blev plötsligt elefanter. :p

Men det fixade sig iaf, Egenskaper - Inställningar, och ändra till högre upplösning, då blev allt normalt igen. :love: :D

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 964
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka