allt är borta!!??

LadySara

Trådstartare
alla min prenumerationer från 15 JULI å fram tills nu är borta.. alla mina inlägg oxå. + att de står att jag senast var här den 15 juli?!! det stämmer INTE då jag vare in senast för nåra dagar sen å sen minst 4-5 ggr varje vecka.

vad har hänt??

Sv: allt är borta!!??

ta det lugnt!! allt e borta... det e inte bara du som drabbatas.... allt klipptes bort och den sista gången som Gunnar gjorde backup var typ i juli, sådet är bara saker från innan dess som e kvar....

kan itne förklara allt så läs ltie av vag gunnar har skrivit bara, för han har skrivit på en del ställen... bla på första sidan...:angel:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Grazing
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 253
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama