allt är borta...

B

Beyliitah

nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen över fotona eftersom jag inte kommer att få se dom mer, bilder från nätet är bara att hitta och spara igen...) och alla låtar :'( vad kan ha hänt och vad ska jag göra?

Sv: allt är borta...

Har du prövat att söka?
Start -> Search/Sök. Eller windows-tangenten+F.
Du kan antingen söka efter ett specifikt filnamn, eller t.ex. alla mp3-filer och leta manuellt om du känner igen något bland sökresultaten. Se till att du söker igenom hela C: eller alla "lokala hårddiskar" =o)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
240
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
315
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam