Allsafe bilsele

Tindrande

Trådstartare
Mamma ska köpa ny bil och flickorna kommer att behöva bälten. Den som jag hittat som känns bäst är ju Allsafe.
Frågan är om man behöver köpa till något för att fästa mellan sele och bälte i bilen? Hittar ingen info om detta på sidan där jag hittat det bästa priset. På en annan sida (där selen är 300 kr per styck) finns även en fästdel... Men jag har ju aldrig sett en sele på riktigt så vet inte vad som behövs, så nu behöver jag Buke-hjälp :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Queen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 231
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Nu var det länge sen jag skrev här på hund, och gammelschäfer har varit död ett tag. Men en fråga till er hundjoggare därute - kan ni...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Lager
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka